Mijn liefde voor portretfotografie #4!

Jullie weten ondertussen wel al dat ik een grote fan ben van portretfotografie. Aangezien niet iedereen direct bereidt is om met zijn toeter voor de lens staan, blijf ik ondertussen nog wat foto's van mezelf nemen. Benieuwd naar enkele kiekjes die ik de laatste tijd genomen heb? Kijk dan zeker even verder!

portretfotografie blog

portretfotografie blog

portretfotografie blog

portretfotografie blog

portretfotografie blog

portretfotografie blog

portretfotografie blog


Hebben jullie nog tips op het vlak van fotografie (portret - en productfotografie)? Laat ze dan zeker even achter in de reacties. En doen jullie het eigenlijk graag, fotograferen?

Share:

4 reacties

  1. Ik fotografeer heel erg graag :D Ik kan er niet genoeg van krijgen, met als gevolg dat er duizenden foto's zijn van mijn huisgenoten maar geen enkele van mij (zij willen me nooit fotograferen), behalve de selfies dan. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke mooie foto's Fien! Zou jij niet beter enkele tips aan ons geven? Ik kan er alleszins wel enkel gebruiken, want foto's nemen van mezelf lukt mij toch zo goed niet hoor! :o

    BeantwoordenVerwijderen