Personal update: at random!

Whoop, het is weer tijd voor een Personal Update! De laatste is toch al een heel aantal artikeltjes geleden en ik vind deze ook gewoon heel leuk om te maken, kan ik alles lekker van me afschrijven! Benieuwd wat ik de laatste tijd zoal heb meegemaakt? Lees dan snel even verder!

personal update blog

Alles gaat de laatste tijd eigenlijk vrij rustig zijn gangetje. Wat me steeds verbaasd is hoe snel de tijd eigenlijk wel gaat! In unief-termen zitten we momenteel al aan week 9, wat zoveel wil zeggen als hierna nog 3 weken les, 1 inhaalweek en dan is het Kerst. Hoe snel is dit semester wel niet gegaan? Het lijkt nog steeds alsof ik net gestart ben!

Nog zo'n onderwerp: Kerst. Ik lijk er dit jaar nog meer naar uit te kijken dan andere jaren en kan me dan ook maar moeilijk inhouden in interieurzaken. Al die leuke spulletjes en hebbedingetjes, je kan er haast niet naast kijken. Volgende dinsdag is het trouwens 25 november, exact een maand voor Kerst, en dan zetten we hier traditioneel de kerstboom op. Can't wait!

Iets wat de laatste tijd wel weer minder gaat: omgaan met mijn angsten. Ik weet dat dit iets is waar iedereen wel lijkt over te schrijven de laatste tijd, maar ik kamp er al jaren mee. Het zijn soms hele stomme dingen, maar wel dingen die mij angstig maken. Ik ga er hier niet te veel over uitweiden, maar als jullie daar eens een apart artikel over willen lezen, dan doe ik dat met plezier! Hebben jullie soms angsten en hoe houden jullie die dan onder controle?

Voor de rest ben ik de laatste tijd gewoon heel blij met m'n blog. Ik probeer de foto's steeds te verbeteren, omdat ik dat één van de belangrijkste punten vind, en ik heb het gevoel dat ik eindelijk een "perfect" plekje gevonden heb. Wat vinden jullie van de huidige setting?

Wat hebben jullie de laatste tijd zoal gedaan en hoe gaat het met jullie? 

Share:

3 reacties

  1. Ik kijk ook zo uit naar Kerstmis! En ik heb ook wel eens last van angsten: vooral angst voor alleen zijn of om mensen om me heen te verliezen. Vaak moet ik me er even toe zetten voordat ik realiseer dat ik dankbaar moet zijn met de mensen die ik nu om me heen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne update om te lezen, de tijd gaat inderdaad erg snel. Met mij gaat het wel goed, ben alleen opzoek naar een baan…. pf dat is niet makkelijk zeg

    BeantwoordenVerwijderen