Seven sins: Beauty Blogger style!

Onlangs werd ik door Dresses And Daisies getagd om de Seven sins: Beauty Blogger style tag te doen. Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord, maar ik moet zeggen dat de vragen me wel afspraken. Benieuwd welke zonden ik al begaan heb op beauty-gebied? Lees dan snel even verder!

seven sins beauty blogger style



Luxuria (lechery/lust) - lust
Welk item staat het hoogst op je verlanglijstje?

Hoh, als echte beauty junkie heb ik er zo veel! Ik denk dat de By Terry Ombre Blackstars toch wel helemaal bovenaan staan!

Gula (gluttony) - gulzigheid
Welk merk komt het meeste voor in je stash?

Hoh, je vindt redelijk wat verschillende merken in mijn laadjes. Uiteindelijk denk ik wel dat Catrice inmiddels de overhand neemt! De lipsticks en blushes moesten maar zo goed niet zijn,..!

Avaritia (avarice/greed) - hebzucht/gierigheid
Wat is je duurste item uit je stash?

Als we enkel puur make-up nemen, dan is dat de Dior Addict Extreme lipstick in Incognito. Een prachtige nude kleur, maar een oh zo grote hap uit mijn budget. Dat was goed om mezelf een keertje te verwennen, maar is niet iets dat ik op een maandelijkse basis zou doen.
Wanneer we beauty wat algemener bekijken, was de Marc Jacobs Daisy toch ook een duur rakkertje.

seven sins beauty blogger style


Acedia (sloth/discouragement) - luiheid
Welk product durf je te vergeten door luiheid?

Sowieso oogschaduw. Ik zal veel sneller voor wat eyeliner, een flinke laag mascara en een felle lipstick gaan dan voor een complete ooglook.

Ira (wrath) - woede
Met welk product heb je een liefde/haat relatie?

Hoh, met een bepaald product niet echt, maar ik heb echt een liefde/haat relatie met mijn wenkbrauwen. Ze kunnen de ene dag volledig perfect zitten en de volgende dag zit mijn ene wenkbrauw helemaal scheef. They are sisters, not twins.

Invidia (envy) - jaloezie
Welk product/item staat geweldig op anderen, maar verschrikkelijk op jezelf?

Een smokey eye, en dan vooral met paarse en blauwe kleuren. Ik zie er vooral uit alsof ik net in de boksring gestaan hebt, veel mooi is er dan niet aan!

Superbia (pride) - trots
Welk product zorgt ervoor dat je jezelf beter voelt?

Ik draag sowieso altijd mascara, wenkbrauwpoeder,... maar wat mij echt zelfvertrouwen geeft is rode lipstick. Ik voel mij meer op mijn gemak met een rode lipstick dan met een neutrale, ik weet het, raar.


Dat was de tag voor vandaag! Een beetje anders dan anders, maar ik vond ze wel leuk om in te vullen!

Ik tag de volgende mensen:

- Hannelore: The Beauty and Fashion Corner
- Amy: twintigennogwat.nl
- Amy : The Pink Perfectionist
- Ine : Makeup Army

Bedankt voor het lezen en tot de volgende!

Share:

5 reacties

  1. Het is echt een leuke tag ^^
    Ik heb luidop gelachen toen ik het zinnetje "They're sisters, not twins" las over je wenkbrauwen... :D Heel herkenbaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Het blauwe oog... herkenbaar! Ik ga hem met liefde invullen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag deze tag enkele jaren geleden al op YouTube! Echt leuke vragen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ingevuld! Marc j. daisy had ik ooit in handen, maar toen ik eraan rook vond ik hem echt niks :o. Beetje ouw bomma geurtje, of zo herinner ik mij het toch... Duur ook!

    BeantwoordenVerwijderen