Personal update: fitness, afvallen, examens!

Het is inmiddels wel terug een tijdje geleden dat ik een personal update voor jullie had en ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe! Zou ik het fitnessen kunnen volhouden? Het was een even groot vraagteken voor mij dan voor jullie. Verlies ik nog wel gewicht? Who knows. Vandaag kom je het te weten! Lees je even mee?


personal update blog, personal update fitness afvallen examens

Ik ben nu ongeveer 1,5 maand bezig met gezonder eten en fitnessen. Het gaat verrassend goed! Om heel eerlijk te zijn doe ik op gebied van voeding echt geen speciale dingen. Het is voor mij belangrijk dat ik bepaalde dingen links laat liggen (snoepjes, chips, chocolade,...) maar dat ik nog wel kan genieten van mijn eten, we zijn vrij bourgondisch hier ;). Ik eet dus nog steeds dezelfde warme maaltijden dan vroeger, maar gewoon wat minder!

Ik ben dol op fruit wanneer het op ontbijt aankomt. Het is lekker fris en de goede suikers geven je een boost. Soms doe ik er ook nog wat platte kaas doorheen, afhankelijk van hoeveel honger ik heb. Ook de hoeveelheden brood zijn wat verminderd, ik opteer nu liever voor een cracker of beschuit. 

personal update blog, personal update fitness afvallen examens


De fitness doe ik veel liever dan ik ooit had kunnen hopen. Vroeger sportte ik zo énorm veel dat ik pas nu terug merk dat ik dat erg mis. Die voldoening, het zweet dat van je voorhoofd druipt (hmm,...sexyyy) en weten dat je iets hebt gedaan dat goed is voor je lichaam. De oefeningen die ik doe variëren een beetje. Soms doe ik wat meer cardio, andere keren wat meer buikspieroefeningen. I love it! (Zien jullie graag eens een "Wat zit er in mijn sporttas" video?

Verder komen de herexamens er weer bijna aan. Ik kijk er niet helemaal naar uit (nogal logisch) en ook het volgende jaar zit me wat dwars. Hier ga ik echter niet te ver over uitweiden, anders kan je een hele krant vullen met deze personal update.


Dat was het zowat voor deze keer! Indien je nog suggesties hebt voor blogposts of video's, laat het dan gerust even weten, I'm on a roll wat dat betreft! 

Share:

4 reacties

  1. Sporten kan inderdaad zo een fijn gevoel van voldoening geven. Leuk dat je het zo goed vol kan houden! Succes trouwens met je herexamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh supergoed dat je het volhoud ! Ik moet ook maar eens weer herbeginnen met mijn workouts ! Dat gaf me eigenlijk ook al echt voldoening nadat ik dat had gedaan ! :) Veel succes met je herexamens, hopelijk gaat het goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed bezig! Het voelt inderdaad heerlijk als je even lekker hebt gesport. Veel succes met je herexamens! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je dat je het fitnessen volhoud! Zelf ben ik ook weer begonnen met fitnessen na 5 maanden gestopt te zijn. In die 5 maanden deed ik nog soms wat pilates, maar nu besef ik toch wel dat ik het fitnessen echt wel heb gemist! Het geeft inderdaad zo'n fijn gevoel! Veel succes met je herexamens!

    BeantwoordenVerwijderen