Shoplog: L'Oréal only.

Ik weet niet wat er deze week met me aan de hand was, maar ik werd letterlijk naar het L'Oréal display gezogen. "Oh, nieuwe producten!" en "Oh waw, da's een mooi kleurtje!" waren de enige dingen die ik kon uitkramen. Eenmaal de adrenaline wat gedaald was, zaten er al enkele kereltjes in mijn winkelmandje en zaten mijn hand én arm onder de swatches. Oh oooow....


l'oréal haul, shoplog nieuwe producten l'oréal

Al maandenlang worden we bestookt door het ene na het andere positieve review over de L'Oréal True Match Foundation. Ik was er helemaal klaar mee en besloot hem zelf uit te proberen! Je kon kiezen uit een 7 - 8 tinten, die allemaal heel goed gekozen waren. Ik ging voor R3-C3, Rose Beige die zo goed als perfect aansluit bij mijn eigen huidskleur. Heel erg benieuwd naar deze foundation en uiteraard lees je er binnenkort meer over!

l'oréal haul, shoplog nieuwe producten l'oréal


Nog zo'n product dat al jaren meegaat is de L'Oréal Telescopic mascara. Youtubers werden er wild van! Ik besloot de waterproof versie uit te proberen, aangezien een gewone mascara wat durft afgeven met het warme weer!

l'oréal haul, shoplog nieuwe producten l'oréal


Ik ben echt heel erg te vinden voor nude lipsticks de laatste tijd. De Collection Privée lipstick in de kleur J Lo's NUDE is dan ook pràchtig!

l'oréal haul, shoplog nieuwe producten l'oréal


Ook kwam er onlangs een nieuwe reeks oogschaduws uit: de Color Riche L'Ombre Pure. Je hebt hierin verschillende finishes: Lumière en Nude. Ik nam 1 mee van elke finish: Gold Mania (Lumière nr 500) en Cafe Saint Germain (Nude nr 201). Deze swatchten in ieder geval heel erg goed, dus ben ik ook heel benieuwd hoe ze op de ogen zullen zijn!

l'oréal haul, shoplog nieuwe producten l'oréal

Naar welk product ben jij het meeste benieuwd?

Share:

13 reacties

  1. ik ben vooral benieuwd naar...ALLES :) maar vooral de lipstick ziet er zo mooi uit! ik wil ook nog even zeggen dat ik echt verliefd ben op je nieuwe site opmaak, heel classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie producten! Die lipstick is prachtig,net zoals de oogschaduws.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het meest benieuwd naar de oogschaduws, die zien er echt heel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie producten heb je gekocht

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten heb je gekocht, die oogschaduws zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lipstick ziet er zo prachtig uit, ik hoor alleen dat de pigment nogal tegenvalt!
    Die foundation die je gebruikt, gebruik ik ook al jaren! Fijn is 'ie he?
    Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lipstick zorgt vooral voor een natuurlijke nude kleur op je lippen, maar is wel erg mooi! Inderdaad hele fijne foundation, hij ziet eruit als je eigen huid! Dankjewel, ik neem ook even een kijkje op jouw blog!

      Verwijderen
  7. De True Match Foundation droeg ik altijd toen ik 15-16 was en toen was 'ie iets te heftig voor mij.. De dekking is echter wel perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb onlangs ook een artikel geschreven waar die foundation in kwam. Ik heb wel een ander soort mascara van L'Oreal. Maar wat een topmerk! <3 love it!

    Liefs! En leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben vooral benieuwd naar de foundation en de lipstick, wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie aankopen! Ik ben heel benieuwd naar de foundation!

    BeantwoordenVerwijderen