Look of the day: Make-up + outfit!

Ja jongens, de tijd van zomerse kleren en comfy broeken is aangebroken! Ik toon jullie vandaag mijn favoriete geprinte broek, met bijbehorende accessoires. Benieuwd? Lees dan snel even verder!



 Laten we eerst mijn outfit eens van dichterbij bekijken. 

Top: H&M
Broek: H&M
Ketting: H&M
Oorbellen: Luxedy







Time for some makeup!

Bourjois Healthy Mix Foundation
Maybelline the eraser eye concealer
Essence Viva Brasil blush I <3 Brasil
Rimmel Natural Bronzer "Sun Bronze"
Essence Bronzer/ Highlighter "Sun Light"

MAC Omega oogschaduw (wenkbrauwen)
MUA Ever After Matte Pallet
Essence transparante wenkbrauwgel
Essence XXXL Longlasting Lipgloss "Very Berry"




Wat vind jij van dit soort broeken? 

Share:

3 reacties

  1. Leuke outfit! Wat een supergave oorbellen heb je trouwens in <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een broeken vind ik meer comfy dan flatterend. Maar waauw wat een oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit soort broeken echt heel erg leuk. Lekker comfy en los.

    BeantwoordenVerwijderen